آموزش دبستانی و پیش دبستانی شهرستان فارسان

این وبلاگ با هدف ارتقا آگاهی در زمینه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی و نیز درج مطالب همکاران شاغل در مدارس ا بتدایی طراحی گردیده است لذا از کلیه همکاران بزرگوار دعوت می شود نظرات خود را از طریق ارسال نظر یا از طریق پست الکترونیک به آدرس hrp1353@mihanmail.ir ارسال نمایند

آموزش دبستانی و پیش دبستانی شهرستان فارسان

این وبلاگ با هدف ارتقا آگاهی در زمینه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی و نیز درج مطالب همکاران شاغل در مدارس ا بتدایی طراحی گردیده است لذا از کلیه همکاران بزرگوار دعوت می شود نظرات خود را از طریق ارسال نظر یا از طریق پست الکترونیک به آدرس hrp1353@mihanmail.ir ارسال نمایند

آموزش دبستانی و پیش دبستانی  شهرستان فارسان

چهار راه برای رسیدن به آرامش:

1-نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا
2.نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا
3.نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا
4.نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا

پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

۴

پیام تسلیت

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ



درگذشت  آقای اردوان رحیمی استاد ارجمند دانشگاه فرهنگیان برجامعه فرهنگی و خانواده داغدارش تسلیت باد 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
آموزش ابتدایی

نظرات  (۴)

کارشناس محترم چرا پیامها قابل مشاهده نیست ؟ 

تقدیم به روح معلم وهمکار عزیزم اردوان رحیمی عزیز

استاد ارجمند شما شاید در قید حیات نیستید اما ستاره های چشمک زن شما در آسمان هم چنان می درخشند

 من ستاره پردازم

شاعر: جبران خلیل جبران

ترجمه: ترجمه ی دکتر علی رووف

 من در دنیایی مملو از حرفه های گوناگون حرفه ای شگرف و بالنده دارم . می پرسید حرفه من چیست ؟
"
من ستاره پردازم ! "
حرفه من خیلی مهم است ، اگر بخواهد بدانید چقدر مهم است ، کافی است شب هنگام به ستارگانی که می درخشند و چشمک می زنند نگاه کنید . ستارگان چشمک زن من در آسمان مدرسه چشمک می زنند . وظیفه من این است آنها را به کلاس بیاورم ، صیقل بزنم ، پرداخت کنم ، رنگ طلائی بزنم . رهایشان سازم تا جای خود را در آسمان زندگی پیدا کنند .

مثل ستارگان آسمان درخشانی که هر یک در جای خود قرار گرفته اند . ستاره های ریز و درشت با چهره های گوناگون به کلاس من می آیند . بعضی از آنها آماده جلا گرفتن هستند ، اما بعضی کدر و بی رنگند ، برخی دلنواز و دل آرامند ، بعضی مهربان و دلپذیر ، برخی حساس و شکننده اند و عده کمی تیغ دار و آزار دهنده هستند .
همانطور که ستارگانم را جلا می دهم ، همانطور که به آنها یاد می دهم و به هر کدام رنگ طلائی می زنم می گویم :
"
دنیا بدون شما هیچ معنایی ندارد "
به آنها می گویم :
"
شما می توانید درخشنده ترین ستاره ها باشید . می توانید نورانی ترین ستاره آسمان زندگی باشید "
به آنها می گویم :
"
دنیا جای خوبی برای زیستن است چون شما در آن هستید " .

هر شب وقتی به آسمان نگاه می کنم ، شغل آبرومند و پرشکوه خودم را بیاد می آورم ؛ بیاد می آورم که فردا صبح باید برای جلا دادن
ستارگان کوچک کلاسم آماده باشم ....

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۹ دانشجوی استاد
دست مریزاد به کارشناس محترم ابتدایی که یادی از استاد بزرگ و باسواد اردوان رحیمی نمودند. روحش شاد و یادش گرامی .حییییییف خیلی زودرفت.
جای خالی آقای رحیمی  حس میشه تو دانشگاه خدا نگذره از کسانی که با جون افراد بازی میکنند .فقط اسم پزشک یدک مکشند سوگند و............خدا بهتر میداند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی