آموزش دبستانی و پیش دبستانی شهرستان فارسان

این وبلاگ با هدف ارتقا آگاهی در زمینه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی و نیز درج مطالب همکاران شاغل در مدارس ا بتدایی طراحی گردیده است لذا از کلیه همکاران بزرگوار دعوت می شود نظرات خود را از طریق ارسال نظر یا از طریق پست الکترونیک به آدرس hrp1353@mihanmail.ir ارسال نمایند

آموزش دبستانی و پیش دبستانی شهرستان فارسان

این وبلاگ با هدف ارتقا آگاهی در زمینه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی و نیز درج مطالب همکاران شاغل در مدارس ا بتدایی طراحی گردیده است لذا از کلیه همکاران بزرگوار دعوت می شود نظرات خود را از طریق ارسال نظر یا از طریق پست الکترونیک به آدرس hrp1353@mihanmail.ir ارسال نمایند

آموزش دبستانی و پیش دبستانی  شهرستان فارسان

چهار راه برای رسیدن به آرامش:

1-نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا
2.نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا
3.نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا
4.نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا

پیام های کوتاه
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

۱

آموزش پاورپوینت (گام 2)

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

 

آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت دوم)

 با گام دوم از این سری آموزش ها با عنوان ایجاد یک ارایه جدید در پاورپوینت در خدمت شما عزیزان خواهم بود. با ما همراه باشید.

۱- انواع نمایش های اسلاید (Slide Views)
شاید شما نیز دیده باشید که نمایش اسلاید ها در همایش های علمی، یادداشتها ، ارایه های دانشجویی و … متفاوت هستند.

برای انتخاب نوع نمایش اسلاید از سربرگ View به کادر گروه Presentation View مراجعه نمایید.

گزینه های نمایش اسلاید در این کادر گروه به این صورت میباشند:
Normal (نمای معمولی اسلاید) :
نمای معمولی نمایی است که برای کار کردن بر روی تک تک اسلایدها بسیار مناسب میباشد. در این نما پنجره انتخاب اسلاید وجود دارد (Slide/Outline) که کار کردن با اسلاید ها و ویرایش آنها راساده کرده است و همچنین این نما دارای پنجره یادداشت نیز هست.

 

Slide Sorter (نمای دسته بندی اسلاید) :
این نما برای اعمالی مانند حذف کردن اسلاید، کپی کردن اسلاید ها، و جابجا کردن آنها بسیار مناسب میباشد. در این نوع نمایش اسلاید ها بصورت کوچک شده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و هرکدام دارای شماره مربوط به خود میباشند تا کار با آنها آسان گردد.

 

Notes Page ( نمای یادداشت اسلاید ها) :
از این نما برای ارایه توضیحات بیشتر (تهیه کننده ارایه، توضیحات تکمیلی و …) استفاده میگردد. این نما در هنگام نمایش ارایه  نشان داده نخواهد شد، اما در صورت لزوم در هنگام چاپ میتوان این نما را نیز به چاپ رساند.

 

Slide Show (نمایش اسلاید) :
از این ما برای نمایش پشت سرهم اسلاید های موجود در یک ارایه استفاده میشود. هنگامی که شما یک ارایه را تهیه کرده و آن را ساخته اید نوبت به نمایش آن میرسد. با انتخاب این حالت نمایشی اسلایدها پشت سر هم، به ترتیب و بصورت تمام صفحه نمایش داده میشوند و شما با کلیک بر روی اسلاید موجود میتوانید به اسلاید بعدی بروید.

 

نکته: برای انتخاب نمای نمایش اسلایدها راه دیگری نیز وجود دارد. برای این کار به نوار وضعیت که در پایین برنامه قرار دارد مراجعه نموده و با استفاده از ابزار های نشان داده شده در تصویر زیر نوع نمایش را انتخاب کنید.

 

این نماها به ترتیب و از سمت چپ عبارتند از:
    Normal  .۱ (نمای معمولی اسلاید)
    ۲. Slide Sorter (نمای دسته بندی اسلاید)
    ۳. Slide Show (نمایش اسلاید)

 

۲- ایجاد یک ارایه جدید (New Presentation)
توجه داشته باشید، زمانی که شما برنامه پاورپوینت را باز میکنید یک اسلاید خالی برای ایجاد ارایه جدید باز خواهد شد. اما شاید شما بخواهید از انواع دیگر قالب ها برای ارایه جدید استفاده نمایید. برای این کار بر روی دکمه مایکرو سافت آفیس کلیک کنید و با باز شدن پنجره آن از گزینه های موجود بر روی گزینه New کلیک کنید.

 

 

با کلیک بر روی گزینه New پنجره ای جدید باز میشود که در آن روش های مختلف نمایشی (قالب ها) برای ایجاد یک ارایه جدید وجود دارد.

 

 

این پنجره شامل سه قسمت میشود. در سمت چپ این پنجره نوع قالب ارایه جدید قابل انتخاب است و با انتخاب نوع قالب در قسمت میانی پنجره الگوهای زیر مجموعه قالب انتخابی و در سمت راست پنجره، نمای بزرگتری از الگوی انتخابی شما ارایه خواهد شد.

 

برخی از قالب های ایجاد ارایه جدید عبارتند از :
Blank and Recent : با انتخاب این گزینه، یک اسلاید خالی در حالت نمایشی نرمال برای ایجاد ارایه جدید ایجاد میشود.

 

 

 

Installed Template : با انتخاب این گزینه، الگوهای زیر مجموعه آن نمایش داده خواهند شد که این الگوها ی نصب شده توسط برنامه پاورپوینت میباشند و شما بنا به نیاز خود میتوانید از الگوی متناسب استفاده نمایید.

 

 

Installed Theme : ارایه جدید بر اساس پوسته های موجود در برنامه ساخته میشوند و دارای تنوع زیر مجموعه ای بوده و میتوانید بنا به نیاز خود از سبک دلخواه استفاده نمایید.

 

 

My Templates : اگر شما قبلا برای ارایه ای الگویی اختصاصی ساخته اید و حال میخواهید از همان الگو در ارایه جدید نیز استفاده کنید، ازاین گزینه استفاده نمایید.

 

New From Exiting : اگر میخواهید ارایه شما بر اساس ارایه ای که قبلا ساخته شده و شما آن را ذخیره کرده اید ساخته شود، از این گزینه استفاده نمایید.
با انتخاب این گزینه پنجره جستجو در درایوهای کامپیوتر شما باز خواهد شد و شما میتوانید به انتخاب ارایه مود نظر بپردازید.

 

Microsoft Office Online : انتخاب این گزینه نیاز به اتصال اینترنتی خواهد داشت و شما میتوانید بوسیله این گزینه الگوی ارایه جدید خود را از سایت مایکروسافت دریافت کنید.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
آموزش ابتدایی

نظرات  (۱)

درود بر شما دوست عزیز

اگه اهل رقابت هستی بیا!

اگه فک میکنی استعداد تو خوانندگی داری بیا و مسابقه بده و جایزه بگیر.

ما یه سایت طراحی کردیم و قصد داریم توش کلی مسابقه با کلی جایزه قرار بدیم، فعلا هم مسابقه­ی خوانندگی رو راه اندازی کردیم.

اگه تو خوانندگی استعداد داری، این شانس بزرگ رو از دست نده و اگه نداری هم لطفا به سایتمون سر بزن و ما رو از پیشنهاداتت محروم نساز.

 

امیدوارم واسه دادن جواب سلامم که شده به سایت ما بیای* 

آدرس سایت ما:

http://ontalent.mihanblog.com/

 

آدرس ایمیل ما:

singer.talent94@gmail.com

 

 

تازه میتونی برای بیشتر دیده شدن تبلیغتو با یه قیمت خیلی نا چیز در سایت ما بدی یا تبادل لوگو کنی

راستی شاید ندونی ولی میتونی بنر ما رو تو وبت قرار بدی. خیلیم آسونه تازه کد جاوا اسکریپت هم نیست؛ خواستی بگو تا راهنماییت کنم.

میتونیم تبادل لینک کنی ، یعنی اول مارو با نام مسابقه بزرگ خوانندگی(آنتلنت) لینک کنی_آنتلنت رو مثل اسم وبلاگ انگلیسی بنویس_ بعد خبر بدی تا لینکت کنیم

 

لطفا شرکت در نظرسنجی را فراموش نکنید چون نظر سنجی برای پیدا کردن بهترین خواننده پاپ ایران است و شما با رای دادن میتونید پرچم خواننده محبوبتونو بالا ببرین 





تا درودی دیگر بدرود

ایشاالله که باز مسیرمون به هم بخوره!  

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی